poniedziałek, 15 października 2012

Kartka krok po kroku z Noomiy

Witajcie kochani,
dzisiaj przybywam, żeby pokazać Wam jak wykonać prostą kartkę,
z zestawu Pastelowa Rapsodia.
 
Taki będzie efekt końcowy:
 
 
Co potrzebujemy?
-bazę kartki (moja ma wymiary 13x8cm)
-papier 1 (u mnie brązowy 12,5x7,5cm)
-papier 2 (u mnie różowy 11,5x6,5cm)
-kawałek materiału (u mnie len, 10x5cm)
-wycinany element "po napis" (u mnie różowy)
-wyciętę dwa duże motywy kwiatowe (u mnie brązowe)
-kwiatek
-napis
-trochę nitki (u mnie biała)
-klej, nożyczki, tusz, maszyna do szycia
 
 
1. Strzępimy wszystkie papierowe elementy.
 
 
2. Tuszujemy wszystkie papierowe elementy.
 
 
3. Naklejamy na siebie papier 1, papier 2 i materiał.
 
 
4. Przeszywamy kartkę.
(ja zrobiłam dwa szwy, jeden na papierze 2, drugi na materiale)
 
 
5. Na tak przeszytą kartkę układamy motyw kwiatowy.
U mnie jeden przecięty na pół jest włożony pod ten, który występuje w całości.
Brzmi skomplikowanie, ale popatrzcie jak prosto wygląda.
A daje efekt "bukietu kwiatowego".
 
 
6. Teraz dokładamy wycinany element "pod napis",
napisy, kwiatek.
 
 
7. Pod różyczkę wkładamy poplątaną nitkę.
 
 
8. I jeszcze na koniec trochę gnieciemy rogi papieru i
"kwiatowego napisu". Uzyskujemy przez to efekt przestrzenności.
 
 
 Ta dam!
GOTOWE!
 
 
 
Mam nadzieję, że to krok po kroku zachęci Was do działania na Rapsodii i pokaże jak uniwersalną i ciekawą jest ona kolekcją.
 
Pozdrawiam,
noomiy


1 komentarz:

  1. Kartke przepiękna ,ja na pewno skorzystam ,czegoś sie nauczyłam

    OdpowiedzUsuń