wtorek, 29 stycznia 2013

Gość Asica-Scrap - Teo :)

Serdecznie zapraszam do obejrzenia prac Teo z Teodorowego Zakątka:

Pozytywniki Ilony mają już sławę w scrapowym świecie:) Ja sama jestem szczęśliwą posiadaczką jednego z nich, a dziś prezentujemy Wam pozytywnik wykonany przy użyciu papierów Asica- Scrap:



Kolekcja Fresh Look w nowej odsłonie:



oraz urocza Walentynka z.. "Prezentu dla Klary " :)
te oraz wiele innych pięknych prac  Ilony możecie podziwiać na jej blogu:

Ilonko pięknie dziękujemy za tak różnorodną dawkę inspiracji :*


Asica

2 komentarze:

  1. Piękne prace! Wszystkie bez wyjątku! Ale pozytywnik ... ach!!! By mi się taki przydał, bo ostatnio ze mną kiepsko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Ja też nie pogardziłabym pozytywnikiem, bo u mnie, niestety, także kiepsko ostatnimi czasy...

    OdpowiedzUsuń